داستان 98

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت داستان 98


سپاهان درب
خبر ورزشی 14:33 دوشنبه 16 مرداد 96
ظریف: گفتمان نادرست، تهدیدزا است
شیخ حسن شبکی: حشدالشعبی متعلق به همه مردم است

۳۰۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در عملیات امروز خود در قلمون غربی موفق شدند تله البرکان را از جبهه النصره پس بگیرند.

شاید اسم پایتخت همه را به یاد ساختمان های بلند، دود و هیاهو بیندازد؛ انگاری که تهران یعنی فقط ترافیک و آلودگی. اما در همین تهران باغ هایی هم تراز باغ های اصیل و تاریخی دیگر شهرهای ایران قراروجود دار.

آموزش دادن مغز نه تنها آسان است بلکه در حال حاضر به عنوان بخشی از فرایند به تعویق انداختن پیری و فراموشی در نظر گرفته می‌شود.

اگرچه شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر روی تولید محصولات پرچمدار آی‌فون قرار می‌دهد، بااین‌حال در گذشته چندین بار برای افزایش فروش و کسب سود بیشتر اقدام به تولید نسخه‌های ارزان‌تر آی‌فون نیز کرده است. محصولاتی همچون آی‌فون 5C و آی‌فون SE با همین هدف تولید و روانه بازار شدند؛ اگرچه هرگز در مقابل محصولات اصلی آی‌فون به فروش چندان بالایی دست نیافتند.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تاکنون حداقل یک‌بار با کامپیوترهای قدیمی سر و کار داشته‌اند، حتما مانیتورهای بزرگ و جعبه‌ای این رایانه‌ها را به یاد دارید. در اکثر این مانیتورها پس از روشن شدن صدایی خفیف ولی به شدت اعصاب خردکن به گوش می‌رسید که همیشه آرزو داشتیم، در مدل‌های بعدی دیگر اثری از آن نباشد. اما واقعا چه چیزی باعث تولید این نویز در مانیتور کامپیوتر شده بود؟ چرا این مانیتورها که تنها کار نمایش تصویر را بر عهده داشتند، گاهی این‌قدر پر سر و صدا بودند؟ برای یافتن پاسخ همه سوالات‌تان با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

الحظرد به مدت دهها سال به تنهایی در بیابان بی آب و علف "الربع الخالی" مسافرت کرد و وقتی از سفر عجیب خود بازگشت بنا به گفته ی صاحب نظران شرارت بارترین کتاب تاریخ را تحت عنوان «العزیف» به نگارش در آورد.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه مدل پیشنهادی سرویس اینترنت نامحدود برای کاربران نهایی شده است، گفت: در این مدل قرار نیست مصرف اینترنت بی‌نهایت باشد، بلکه برای مصرف سقف گذاشته‌ایم.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: بعضی نمی‌فهمند اگر شهدا سینه سپر نمی‌کردند، امروز تهران و خوزستان دست چه کسی بود.

تیم فوتسال چونبوری تایلند در اولین دیدار خود در مسابقات جام باشگاه های آسیا تیم بانک بیروت را در هم کوبید.

عکس: محمد حسین ولایتی ـ خبرگزاری فارس و مجید حق دوست ـ خبرگزاری مهر

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/